Effektiv Googleoptimering og Søgeordsoptimering

Søgeordsoptimering | Google optimering

 

Søgeordsoptimering med de rigtige søgeord er blevet det helt store hit indenfor moderne marketing. Google optimering får stadig større betydning i forsøget på at nå målgrupperne indenfor salg og marketing. Den traditionelle tankegang med at finde virksomhedens målgrupper er blevet krydret med evnen til at finde de helt rigtige søgeord. Google optimering er blevet en ny industri og med god grund: Dem, som er bedst til søgeordsoptimering og som kommer helt frem på Google har en afgørende markedsføringsfordel. Med søgeoptimering kan man ramme sine målgrupper både lokalt, på landsplan og globalt.

Vores anbefaling: vælg altid Googleptimering i særklasse. De virksomheder, som har effektiv søgeoptimering, får ofte så mange henvendelser via Internettet, at de ikke behøver yderligere markedsføring. Der er faktisk virksomheder, som er startet udelukkende via effektiv Google optimering. Ved valg af de helt rigtige søgeord og optimering i særklasse, har man ofte mulighed for at ramme målgrupperne helt perfekt.

En forudsætning for at markedsføringen kun foretages på Google, er dog at virksomheden kommer frem på side 1 på en række søgeord. En effektiv søgeordsoptimering, kan bringe en virksomhed frem på side 1 på mange søgninger via relevante søgeord.

 

Valg af leverandør til Google optimering:

 

Der er utrolig mange virksomheder, som påstår, at de er effektive til søgeordsoptimering. Ofte kender de en masse om teorier omkring SEO, og de har læst det samme, som alle andre om søgeord og Google optimering. Det giver dem dog ikke muligheden for-, i praksis, at få virksomhederne helt frem på Google via en optimering. Det er ret logisk, da en viden, som er en fælles viden om Googleoptimering ikke er en konkurrencefordel. Internettet er en hård branche: det er kun topplaceringer, som har værdi for kunden. Valg af en middelmådig leverandør i søgeordsoptimering, kan være fatalt for en virksomhed. Middelmådige placeringer er stort set værdiløse, og det er virksomhederne som ligger i toppen, som får hele brandingværdien af at ligge synligt på Internettet.

 

 

Søgeordsoptimering/Google optimering – Leverandørvalg:

 

Hvordan finder man en dygtig leverandør: Man kan starte med en lokal Google-søgning: F.eks.: søgningen: “Søgeordsoptimering københavn”. Det kan også være en såkaldt regional søgning som: Google optimering Østjylland. Hvis leverandøren ligger helt i top på en sådan søgning, er det et godt tegn. Leverandøren kan også ligge i top på f.eks.: ” søgeoptimering København ” eller ” Googleoptimering Aarhus “.
Det kan være på landsdækkende søgninger, hvor en placering på de første 1-2 sider er en god garanti for effektiv søgeordsoptimering. Der er flere tusinde, leverandører, som gerne vil ligge der på Google og på de andre søgemaskiner, så en placering på de 1-2 første sider er et rigtigt godt tegn på effektiv Google optimering.
Man kan også få leverandøren til vise en SEO-test for sin hjemmeside. En sådan SEO-test skal helst ligge fra 87-88 og opefter ud af 100 mulige, hvor 97 nok er det bedste, som ligger på Nettet for danske hjemmesider. En SEO-test som er god, er dog ingen garanti for en meget effektiv optimering, men har man 97 i en SEO test, er man blandt de førende til søgeordsoptimering.

 

Effektiv Google optimering:

 

Hvis man har valgt de rigtige søgeord og den rigtige leverandør, sker der det, at i stedet for, at virksomheden kommer til kunderne, så kommer kunderne til virksomheden. Så valg af de rigtige søgeord i en søgeordsoptimering er enormt omkostnings-effektivt. Efter en optimering kan der spares store beløb på f.eks. annonce-budgettet. Efter en vellykket søgeordsoptimering vil det også ofte på sigt være muligt at reducere sælgerstyrken. Hvordan bliver en Google optimering så vellykket ?

Ja, det er præcist ligesom indenfor alt muligt andet, der er kompliceret: Man bruger sit hoved så godt som muligt, og øver sig, og kommer man så efterfølgende ikke frem efter en søgeordsoptimering, blandt de forreste, ja så er der jo så meget andet, man kan lave. Men SEO, SØGEORDSOPTIMERING OG VALG AF DE PERFEKTE SØGEORD i den absolutte særklasse, er kun for hovedværkere.

Læs mere under: Søgeoptimering/Søgemaskinoptimering Aarhus-Randers-København

 

SemSeo.dk er blandt de absolut førende i Google optimering. Vi har lavet søgeoptimering for en lang række virksomheder i bl.a. Randers, Aalborg, Aarhus og København, og alle virksomhederne har fået en lang række side 1 hits på Google gennem en effektiv søgeordsoptimering.

 

Fremtidens søgeordsoptimering/Google optimering:

 

Søgeordsoptimering er lige nu i en helt ny fase: Google optimering er hidtil blevet tilbudt virksomhederne. Nu er det i høj grad virksomhederne selv, som efterspørger Google optimering.

Der har i de seneste år været en stor del af erhvervslivet, som ikke har haft kendskab til søgeordsoptimering. Der er faktisk stadig en hel del virksomheder, som ikke kender til området endnu, men kendskabsniveauet er stærkt stigende.

Søgeoptimering er den klart vigtigste faktor for succes med et site. Organisk Google optimering skaber trafik til et site og dermed øget kendskab til virksomheden og dens produkter. Det bør naturligvis munde ud i et øget salg via hjemmesiden.

Der tales meget om onlinemarkedsføring, og her er det at søgeordsoptimering er så afgørende. Det er stort uden betydning, at man har et flot site, hvis der ikke er nogen, som finder det.

Ved hjælp af effektiv søgeordsoptimering, bliver en virksomhed i højere grad fundet på dens kerneydelser. Det er en meget omkostningseffektiv metode, da effektiv google optimering holder markant længere end f.eks. en avisannonce.

 

Søgeordsoptimering/Google optimering og konkurrence:

 

Der findes søgeord, som er uhyre svære at lave effektiv optimering på. Det er f.eks. engelske ord som sun, blue og maximum m.v. Men ellers kan det lade sig gøre at lave topplaceringer med langt de fleste ord. Der findes leverandører, som ikke kan få lokale håndværkere frem på Google lokalt, da de hævder, at konkurencen er for hård. Da vil det nok være mere korrekt, at sige, at leverandøren af søgeoptimering måske har valgt et forkert område at konkurrere på. Konkurrencen på landsdækkende Google optimering er blevet hård.

Mange sites er efterhånden opbygget med det formål at opnå maksimale resultater på Google og de andre søgemaskiner. Skal der så laves søgeoptimering på et site, hvor der fra starten slet ikke er tænkt på Google optimering, så kan det blive en enorm udfordring at opnå topplaceringer. Med en grundig og struktureret indsats, som er baseret på relevante analyser, kommer man dog temmelig langt med en effektiv søgeordsoptimering.

 

Googleoptimering/Søgeordsoptimering og garanti:

 

Nogle leverandører af Google optimering tilbyder garanti for placeringer på side 1. Her er det vigtig at huske, at det kun er få leverandører, som kan lave søgeordsoptimering, som er stabil over længere sigt. Værdien af et kort ophold på side 1 på Google vil ofte være begrænset. Den store effekt opnås, når virksomhedens navn bliver positivt brandet gennem stor synlighed på Internettet over en længere periode. SemSeo.dk er kendt for stabile optimeringer med mange topplaceringer, men garanti gives der ikke. Der er nemlig ingen, som altid kan få et søgeord ind på side 1. Placeringen af et søgeord på Google afhænger også af faktorer, som seo-leverandøren ikke har indflydelse på. F.eks. afhænger placeringerne efter en søgeordsoptimering/Google optimering af, hvor længe et site har været aktivt på Google.